tisdag 12 oktober 2010

Ledarskap

Nu har vi pratat om olika sorters ledarskap- stilar vi har också pratat om hur och varför vi valde Ledarskapsprogrammet. Fast var ska "de sista ledarna" ta vägen när vi skiljs åt? Alla har nog inte bestämt sig, kanske bara några få. Fast jag vet att alla har tagit stora steg inom ledarskap. Vi har packat en ryggsäck som är redo för framtiden, vad vi än stöter på. Vi har utvecklats, vi har blivit medmänniskor men det bästa av allt är nog att det alltid funnits konflikter i klassen, som vi med senare tid har börjat lära oss att leva med, att alla är vi olika och det är bara att acceptera det oavsett vad.
Vad vi framtiden kommer att bli  beror på vad vi kommer att söka efter. Ledarskap är något som aldrig kan vara dåligt att ha med sig i sin ryggsäcken.
Ledarskap skapar framtiden!

3 kommentarer:

  1. Riktigt bra skrivet. En bra sammanfattning av det ni skrivit om tidigare. Jag håller helt med, ledarskapet är otroligt viktigt. Det kan ingenting ersätta. / Elin

    SvaraRadera
  2. Jag håller med er båda! :) Ledarskap är väldigt bra att ha i ryggsäcken och jag tror vi alla i Lp3 har växt som personer! och jag tycker detta har varit ett roligt arbete!

    SvaraRadera
  3. Det var superduper bra skrivet marcus! Och jag håller med dig. Både vacket och lite poetiskt :p // Micael Poeten Andersson

    SvaraRadera